Kilka krótkich zdań na temat programu OneIN – do salonów i gabinetów obsługi klienta.
Program OneIN – dla kogo?
Dotychczas wystarczały nam kartki i zeszyty, w którym umawialiśmy i zapisywaliśmy wizyty naszych klientów. Od tamtych czasów wiele się zmieniło i papierowe kalendarze zaczęły zanikać, a w zamian nich pojawiły się programy do obsługi klienta. Tak bywa, że kto szybciej sięga po nowoczesne metody obsługi w salonie czy gabinecie, ten jest zawsze o krok od konkurencji. Zatem OneIN to program przede wszystkim dla salonów fryzjerskich, gabinetów kosmetycznych, jak i SPA, czy urody, wszędzie tam, gdzie jest klient.
OneIN i jego funkcje
Oprócz zapisywania wizyt, jak to było w papierowych kalendarzach, OneIN pozwala w dowolnej chwili posortować wizyty i spojrzeć na historię wizyt klienta. Z dodatkowych funkcji mamy do dyspozycji powiadomienia SMS o wizycie, jak i statystyki wizyt i utargu.
Krótka recenzja OneIN
Program OneIN jest stworzony z myślą o nawet najmniejszych salonach i gabinetach. Dzięki temu, że posiada pakiety dostosowane do potrzeb, staje się dostępny również dla rozpoczynających działalność z salonem. Tak prostej obsługi jeszcze nie było, zatem każdy nowy pracownik nie będzie miał problemu szybko wdrożyć się w obsługę klienta w programie.
Jak zacząć korzystać z programu OneIN?
Prosta sprawa, zakładamy konto na stronie programu OneIN, wykupujemy pakiet lub testujemy aż 21 dni za darmo.